Fundusze Europejskie
Promuję łódzkie
Europejski Fundusz Społeczny
Europejski Fundusz Społeczny

Szkoła Podstawowa nr 1 im. Janusza Korczaka

Pomoc dla naszej Julki

20180809153624Uczniowie IV c wspierają swoją koleżankę z klasy - Julkę, którą czeka kosztowna rehabilitacja, organizując w dniach 10-14 grudnia akcję sprzedaży ciast, ciasteczek i kartek świątecznych. Zachęcamy i zapraszamy na smakołyki.

Chcielibyśmy także zachęcić Państwa do przekazania 1% podatku na Julkę Lemiesz.
Numer KRS 0000270809- Lemiesz 8037

Również można pomóc, wysyłając pieniądze przelewem bankowym:

FUNDACJA AVALON- BEZPOŚREDNIA POMOC NIEPEŁNOSPRAWNYM, MICHAŁA KAJKI
80/82 LOKAL 1 04-620 WARSZAWA
Numer rachunku odbiorcy: 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001
BGŻ BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A.
w tytule: Lemiesz 8037

Można także pomóc, wysyłając SMS pod numer 75165 o treści POMOC 8037
Koszt SMS-a to 6,15 zł brutto (z czego 5 zł stanowi darowizna na rzecz Julki)

logo projektu

Zajęcia koła informatycznego projektu traktujemy, jako uzupełnienie i poszerzenie wiadomości z zakresu informatyki i technologii informacyjnej w znacznym stopniu uwzględniającym oczekiwania uczniów. Nie bez znaczenia jest tu fakt ciągle rosnącego zainteresowania młodzieży rozwojem wiedzy informacyjnej oraz nowymi możliwościami dostępu do informacji i komunikowania się. Należy wszechstronnie wykorzystać chęć uczniów do poznania możliwości innych niż gry czy korzystanie z Internetu i portali społecznościowych.

Głównym zadaniem nauczyciela jest zachęcanie uczniów do samodzielnego zdobywania umiejętności wynikających z coraz większych możliwości zastosowania komputerów i szeroko pojętej technologii informacyjnej, oraz kształcenie umiejętności logicznego myślenia.

Dlatego dobór tematów skupia się głównie na zdobywaniu umiejętności praktycznych w sposób zabawowy, aby uczniowie umieli dobrać narzędzia informatyczne do realizowanego właśnie zadania, tj.:

Tworzenie intro na animoto.com
Plakat multimedialny na glogster.com
Portale społecznościowe, zasady korzystania i zakładania kont
Dysk google.
Voki, awatarki które mówią.
Learningapps  - rodzaje gier komputerowych
Learningapps – narzędzia
Kreator scholaris.
Kody QR – inwazja tajemniczych kwadracików.
Kahoot –tworzenie badań, sondażu  i quizów.
Puzzle ze swoich prac plastycznych i  zdjęcia.

Oprócz sprytu informatycznego uczymy się tworzenia stron www, aby w przyszłości móc stać się prawdziwym ekspertem.

To nie wszystko – programowanie! To jest nasza przyszłość.  Naszym zadaniem jest również wspomaganie uczniów w rozpoznaniu ich własnych uzdolnień i zainteresowań w celu świadomego wyboru dalszego kształcenia oraz stanowienie alternatywnej możliwości spędzenia czasu wolnego.

 

CiasteczkoTa strona używa ciasteczek. Dowiedz się więcej...